Политика за поверителност

ЗАМЯНА/ВРЪЩАНЕ

Потребителя има право, съгласно чл.55, ал.1 от Закона за защита на потребителите да се откаже от получената стока или да я замени в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от дата на получаване на стоката. В този случай заплатените суми от потребителя ще му бъдат възстановени с наложен платеж не по-късно от 2 работни дни, след връщането на артикула.

 

Задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя.

 

 

 

 

 

 

 

При получаване на пратката от куриер или в офис на куриерската фирма, имате опция "ПРЕГЛЕД И ТЕСТ“. Ако решите да се откажете от стоката, можете да откажете да вземете пратката. Така няма да е необходимо да плащате стоката, но ще трябва да заплатите транспортните разходи към куриерската фирма и в двете посоки.

 

 

 

 

 

 

 

Ако вече сте взели пратката и съответно сте я платили и на по-късен етап решите да се откажете от нея или да я замените с друга, то можете да го направите. При връщане (отказ от поръчката) трябва да изпратите пратката със същия наложен платеж, каквато е стойността на артикула (без да се включват сумите за транспортните разходи). Сумите по куриерските такси са за сметка на клиента. Клиентът е ДЛЪЖЕН предварително да ни уведоми за неговото решение да върне/замени стоката по телефон, еmail или на лично съобщение в нашата Facebook страница Latiara.

 

 

 

 

 

 

 

При замяна или връщане на стока поради неправилно изпълнена поръчка, дефект на стоката или каквато и да е причина по вина на Latiara.bg, транспортните разходи са за сметка на Latiara.bg.

 

 

 

 

 

 

 

На замяна не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия, съгласно Закона за защита на потребителите.

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

ПОРЪЧКИ

 

 

 

 

 

 

 

При постъпила поръчка при нас, Вие ще получите информация на еmail-а, с който сте регистрирани в сайта.

 

 

 

 

 

 

 

Клиентът може да промени или откаже поръчката си преди тя да бъде на статус "Завършена". Ако клиентът откаже поръчката или тя остане непотърсена (клиентът не извърши плащането), то той ще попадне в нашия "черен" списък и могат да му бъдат отказани последващи поръчки.

 

 

 

 

 

 

 

Потвърждавайки поръчката си, Вие автоматично се съгласявате да получавате системни е-мейли.